Витратні матеріали для оргтехніки, а особливо для друкарських пристроїв, природно, додають солідний відсоток до доходу виробника. І останній, звичайно ж, намагається зробити все можливе, щоб користувач такого обладнання регулярно поповнював запаси цих самих матеріалів.
Якщо говорити конкретніше, а саме про картриджі для лазерних принтерів, то у споживача, особливо в наших широтах, часто виникає законне питання: що краще робити – кожен раз купувати новий картридж, оригінальний від виробника, або неоригінальний, але все ж новий, або заправляти вже куплений картридж? На щастя, ринок таких послуг не страждає від нестачі пропозицій.
Давайте розглянемо варіанти.
Новий картридж.
Безсумнівно, покупка оригінального (кращого, за якістю друку, варіанту) або неоригінального (див. Статтю про види картриджів), але нового картриджа, забезпечить бездоганний результат на деякий час. Ще одна перевага використання «рідних» картриджів (і тільки їх) відчують ті користувачі, друкуючий пристрій яких вийшло з ладу до закінчення гарантійного терміну. Сервісний центр не відмовиться від гарантії, якщо в пристрої використовується тільки оригінальний картридж того ж виробника, що і принтер / ксерокс. Мінусів у такого рішення два: ціна картриджа і короткий термін служби. Серед заправників іноді можна почути термін «стартер», оскільки, особливо в нових типах картриджів, номінальна кількість тонера могло бути вище. До недоліків також можна додати низьку якість виробництва неоригінальних картриджів. Детальніше про ці недоліки ви можете прочитати в статті Оригінальні і відновлені картриджі.
Заправлений картридж.
Тут все не так просто. Відразу варто відзначити, що не варто показувати заправлений картридж майстрам в сервісному центрі, якщо з вашим друкуючим пристроєм щось трапиться, ви моментально втратите гарантію. Недолік сумнівний, але присутній. До інших мінусів заправки, крім людського фактора (мається на увазі кваліфікація майстра і ступінь відповідальності компанії, що надає подібні послуги), можна віднести відносне зниження якості друку. Зазвичай говорять про 20-30%, але, на наш погляд, багато що залежить від якості тонера, знову ж таки, кваліфікації майстра, а також налаштувань друку, які можуть довести рівень практично до оригіналу. Серед переваг заправки картриджа вартість, безумовно, стоїть на першому місці. Наприклад, за умови, що картридж тільки заправляється, ціна однієї заправки, в середньому, буде в 5-10 разів нижче вартості нового, нехай і неоригінального, картриджа. Сюди ж можна віднести те, що, як правило, при заправці картриджа майстер заправляє більшу кількість тонера, ніж виробник (якщо дозволяє ємність бункера картриджа), а також те, що термін служби заміненого світлочутливого барабана однозначно більше оригінального (особливо в нових типах картриджів). Тобто, вибравши для заправки картридж грамотним майстром, ви витрачаєте, навіть з урахуванням можливої реставрації (заміни зношених деталей), в середньому в три рази менше коштів, ніж покупка нового.
Крім того, іноді трапляється так, що проблеми з друком виникають не через використання всього тонера або виходу з ладу будь-якої запчастини, а з іншої причини, через що картридж може зажадати дрібного ремонту. Тут послуги майстра також можуть істотно заощадити ваші кошти. Але це справедливо, в найбільшій мірі, до тих картриджів, які вже були заправлені, або до неоригінальних, від сумнівного виробника.
Отже, краще купити новий оригінальний картридж або вирішити заправити старий? Остаточне рішення залишається за вами. Ми, зі свого боку, готові забезпечити тривалий термін служби вашого картриджа з якісною заправкою або відновленням.