Представлена вам інструкція допоможе заправити принтери від Samsung останніх моделей.
Ресурсів апарату із цієї серії вистачає на відбитку 1500 аркушів при заповненні 5% аркуша. Але перший картридж, що постачається виробником разом із пристроєм, дозволить надрукувати за його допомогою лише 700 відбитків. Його конструкція помітно відрізняється від моделей, випущених раніше.
Основна відмінність – використання для валу прояву тонера оболонки з металу. В результаті через металеве лезо, що відміряє дозування фарби і залишків тонера, що постійно труться між ними, через кілька заправок картридж повністю прийде в непридатність і його доведеться замінити. Якщо хочеться залишити рідний корпус деталі, доведеться попрацювати та знайти заміну її зіпсованим елементам.
При підборі тонера для заправки теж доведеться постаратися – через конструкцію для заправки доводиться використовувати тонер, який не так просто знайти. Причина в тому, що більшість фарби, що випускається на ринок, розрахована на те, щоб їх використовували у старих системах – там як проявний ролик використовували гумовий вал. У системі нового типу з підбором тонера доведеться обходитися максимально акуратно – інакше термін служби картриджа сильно скоротиться.
Насамперед зверніть увагу на конструктивні особливості апарату. Як і у всіх картриджів Samsung нових моделей, тут елементи пристрою між собою скріплені за допомогою заклепок. Для того щоб мати доступ до заправки фарби, необхідно за допомогою ножа зрізати верх цих заклепок з обох боків пристрою.
Конструкція зібрана досить щільно, так що видалення капелюшків практично не вплине на надійність складання. При установці в принтер бічні стінки картриджа виявляються стиснутими внутрішніми стінками апарата і нікуди зіскочити не в змозі.
Але, якщо у вас є побоювання з приводу того, що кришки без заклепок з боків зіскочать, можна збільшити надійність кріплення, просвердливши отвори та закріпивши їх додатковими гвинтами.
Знявши заклепки, обережно піддаємо бічні кришки по всьому периметру і знімаємо їх. Після цього картридж потрібно розділити на 2 частини та почати працювати з половиною, в якій закріплений бункер відпрацювання.
Обережно висуваємо барабанну вісь, піднімаємо вгору і витягаємо. Потім витягаємо ролик заряду – для цього деталь доведеться підчепити викруткою. Ролик потрібно очистити від фарби, що налипла на його поверхню. Для цього достатньо протерти його вологою ганчіркою, змоченою водою або рідиною для відновлення гумового покриття. Мокрий ролик на місце ставити не можна – відставляємо його убік, щоб він міг просохнути.
Знімаємо гвинти, що закріплюють ракель. Ця частина пристрою призначена для очищення фотовалу від тонера, який не потрапив на папір у процесі друку, а також збору дрібного пилу та сміття, що знаходиться всередині апарата, що спочатку або потрапив туди при друкуванні.
Ракель обережно піднімається. Його потрібно вийняти та провести огляд на предмет зносу. Якщо його поверхні видно нарости розплавленого тонера, їх потрібно акуратно видалити звідти. Для цього ракель протирають ганчірочкою, змоченою у засобі відновлення гуми. Після цього краю ракелі припудрюють спеціальним тальком або тонером, який згодом використовуватиметься для друку.
Якщо бруду на ракелі немає, то не варто проводити очищення – просто відкладіть деталь убік.
Після цього потрібно прибрати з корпусу картриджа розсипаний відпрацьований тонер. Зробити це можна кількома способами – залежно від того, які пристрої у вас є. У першому варіанті залишки фарби можна витрусити з корпусу, постукуючи по ньому викруткою, у другому – видалити пил, що барвить, за допомогою спеціального пилососа. Після цього можна зібрати першу половину пристрою і приступити до очищення частини, що залишилася.
Потрібно очистити блок прояву. Для цього за допомогою викрутки акуратно знімаємо шестерню на приводі ролика, знімаємо гвинт, який центрує пластину ролика, і знімаємо її, акуратно підчепивши викруткою.
Відкритий вал трохи піднімаємо, висуваємо та знімаємо. У цей момент постарайтеся обережніше обійтися з кільцями із пластику поруч із валом – їх не можна пошкоджувати. Вийнятий вал прояву очищаємо від тонера за допомогою будь-яких доступних засобів – ганчіркою, щіткою, спеціальним пилососом. Потім для повнішого очищення вал можна обробити бензином “Калоша” і залишити осторонь.
Наступний етап – очищення дозуючого леза. Воно обережно відкручується – якщо буде допущено пошкодження, це позначиться як друк. Протирається бензином. Паралельно з цим бункер очищається від залишків старого тонера за допомогою обережного постукування – важливо не зачепити шестерні валу. У цей момент забирається пробка у баку для тонера.
Висохлі деталі акуратно збираються у зворотному порядку. На внутрішню частину валу наносять струмопровідну мастило, якщо та була стерта. Встановлюється на місце пластина, що центрує.
Нарешті, у бак засипається заздалегідь добре збовтаний тонер. Після засипки пробка сховища повертається місце. Починається фінальний етап складання картриджа – частини пристрою об’єднують, вирівнюють та скріплюють. Варто пам’ятати, що в картриджах цієї моделі є чіп, який потрібно замінити на новий – інакше апарат відмовиться друкувати. Якщо немає заміни чіпа, можна перепрошити принтер і відмовитись від чіпів.
Зібраний картридж встановлюється на місце – можна перевірити, чи запускається друк і якої якості. Якщо ж ви не можете заправити картридж самі – зверніться до нам .