В умовах економічної кризи, що розвивається, неминуче виникає питання про зниження витрат у компанії. З цією метою включається режим найсуворішої економії. Зараз більшість організацій намагаються заощадити кошти на обслуговуванні офісної оргтехніки та документообігу. Напевно, у важкі кризові роки ви всі бачили документи, надруковані на чернетках, де текст з іншого боку перекреслено. Спосіб дозволяє заощадити на офісному папері, але це не єдиний спосіб зберегти кошти компанії. Давайте розглянемо й інші варіанти економії та оптимізації процесів в офісі.
Крім вторинного використання непотрібних документів, роздрукованих з одного боку, слід запровадити правило двостороннього друку для офісних працівників. Ще рекомендується закуповувати для потреб організації найпростіший папір. Часто брендовані товари коштують вдвічі дорожче в порівнянні зі звичайними видами, а за якістю вони незначні. Якщо у вас використовується багато офісного паперу, можна вирішити питання з оптовими закупівлями, то виходить ще дешевше.
Вся офісна техніка має бути переведена на роботу в економному режимі. Усі сучасні моделі оргтехніки мають спеціальну кнопку, яку треба натиснути перед печаткою. Для пристроїв попереднього покоління налаштування доведеться проводити щоразу перед початком використання. Але ці дії дорогого коштують. Вони знижують витрати чорнила для принтера наполовину.
При завантаженні документів з інтернету з подальшим роздруком до друку йдуть неадаптовані варіанти текстів. Вони містять безліч рекламних банерів, а це веде до підвищення витрат чорнила під час друку. Слід встановити спеціальну програму, яка очистить текст від непотрібної реклами.
Існує ще один ефективний спосіб зменшити витрати на друк документів в офісі. Встановіть кожний принтер СНПЧ – це система безперервної подачі чорнила. Вона являє собою пристрій, що містить кілька резервуарів для фарби, які з’єднуються з блоком друку принтера тонкими трубочками. Її встановлюють вручну одноразово, а потім лише заливають чорнило. Це знижує витрати на фарбу для принтерів у п’ятнадцять разів.
Вся експертна спільнота розділена на дві течії, які запекло сперечаються одна з одною. Що краще за оригінальні або сумісні витратні матеріали для офісної техніки. Досвідчені співробітники, які забезпечують роботу офісу, купують лише сумісні розхідники. Вони демонструють гарну якість за невисокої ціни. Цим забезпечується економія коштів, адже фірмові картриджі коштують дорожче вдвічі.
Уважно слід ставитись до заповнення принтерів фарбою, це дозволяє захистити техніку від поломки та заощадити кошти на ремонт. Зламаний картридж необов’язково викидати. Його теж можна відремонтувати і він прослужить ще якийсь час. Важливо знайти сумлінну ремонтну компанію чи приватного майстра. Ми рекомендуємо звернутися до цієї організації: https://greentex.kiev.ua/ .
Компаніям, які друкують багато фотографій щодня, рекомендують купувати спеціальні фотонабори. У них входять фотопапір і спеціальне чорнило для фотодруку. Ці набір дозволяють заощаджувати до 50% коштів у порівнянні з тим, якщо купувати їх окремо. За оптових закупівель продавці ще й із задоволенням роблять суттєві знижки.
Хочемо вас попередити, що в жодному разі не рекомендується економити на покупці оргтехніки. Оригінальні пристрої рідше ламаються і прослужать довше, а сумісні витратні компоненти до них можна придбати без проблем.
Переважна більшість поломок відбувається внаслідок порушення правил експлуатації. Вся офісна техніка потребує профілактичного обслуговування. При зверненні до майстерні буде зроблено таке:
При активному використанні техніки її треба відвозити до майстерні хоча б раз на квартал. Її ремонт обійдеться значно дорожче, ніж профілактика.