Киев, ул. Большая Васильковская 132

Картриджі та заправники

Ми компанія Сервіс Greentex. Одним з напрямків нашої діяльності є заправка картриджів для лазерних принтерів. Цим займаються кваліфіковані майстри заправки. І кожному з них потрібно вміти не тільки виконувати свої прямі обов’язки, а й налагоджувати контакт з замовником. З іншого боку, ми вважаємо, що майстер зможе виконати свою роботу швидше і якісніше, якщо він і замовник будуть говорити однією мовою. Спробуємо познайомитися ближче.
 
Майстер-танкер  це людина, яка, як правило, спеціалізується виключно на заправці і ремонті картриджа. Це не означає, що принтер для нього – диво ворожої техніки, і питання по роботі принтера йому можна задати, але, про всяк випадок, не чекайте від нього точного і ємного відповіді на питання, що стосуються роботи друкувального пристрою. Для цього є й інші фахівці. Але на будь-які питання про несправності в картриджі або проблеми з друком грамотний майстер по заправці відразу дасть чітку відповідь або допустить свою відсутність, якщо проблема йому незнайома – всяке може трапитися. І це не означає, що він не розбирається в предметі – можливо, дійсно, справа незвичайна. Щоб танкіст добре виконував свою роботу, якщо ви викликали його до себе в офіс або додому, забезпечте йому для цього зручне робоче місце – стіл або іншу рівну поверхню достатнього розміру. Зазвичай майстер не проти, якщо за його роботою спостерігають і навіть задають питання – замовник має право знати, що відбувається з його нерухомістю – але він не повинен давати поради. Але варто прислухатися до його порад, і тоді ваш патрон буде служити вам довго і щасливо.
 
Клієнтів  є людиною або підприємством, яке потребує послуг з заправки картриджів. Найбільш природним чином замовник набагато менш компетентний в питаннях обслуговування картриджів, ніж заправник. Тому, щоб вас зрозуміли, досить точно і коротко відповісти на питання майстра або оператора, якщо ви телефонуєте в компанію АЗС з проблемою. Питання, як правило, такі:
 
  • необхідно назвати марку і модель друкувального пристрою (принтер, ксерокс, МФУ) з усіма буквами і цифрами. Це дозволить майстру максимально точно визначити тип картриджа вашого пристрою і, можливо, характер проблеми;
  • Бажано описати характер відбитка в порівнянні з ідеальним, тобто коли пристрій добре друкує. Ще краще, якщо ви залишите приклад проблемного відбитка або принесете зразок в майстерню при приїзді майстра;
  • Можуть виникнути додаткові питання, наприклад, заправляється картридж вперше, чи були проблеми з принтером тощо, на які краще відповісти чесно і максимально точно. Ви можете зробити це своїми словами, не використовуючи термінологію, особливо якщо ви її не знаєте.
 
Іноді майстер може вимовляти незрозумілі слова, називаючи ними різні частини патрона або сам патрон. Це не завжди означає, що він погано до них ставиться, це можуть бути сленгові назви цих деталей або тип самого патрона. Ви можете ризикнути перепитати, що він має на увазі. Не варто намагатися «перекупити» майстра заправки, тобто запропонувати йому скористатися його послугами в обхід фірми. Це може знизити вартість робіт, але привести до небажаних наслідків: заощадити хоче не тільки замовник. Адже компанія проводить централізовані закупівлі комплектуючих і тонера, а танкер для «халтурки» купує за власні гроші. Не кажучи вже про спокусу «взяти в борг» у компанії, піддавшись на подібні пропозиції і, як наслідок, ризикуючи як мінімум бути звільненим. Коротше кажучи, жадібні платять двічі. І обидва жадібні.
 
Картридж є витратним матеріалом для друкуючих пристроїв, основною статтею витрат для споживачів і доходів для виробників принтерів, копіювальних апаратів і МФУ. Є основним посередником у взаєминах між замовником і танкером. Споживає тонер у жахливих кількостях, особливо якщо він несправний. В ідеалі для майстра він повинен знати про картридж все, а замовник нічого не повинен знати. Але, оскільки ніхто не ідеальний, ми це виправимо.
 
У картриджі немає зайвих або неважливих елементів. Крім основних робочих вузлів – світлочутливого барабана, первинного зарядного вала і магнітного вала, всередині цього підступного агрегату знаходиться безліч дрібних деталей, кожна з яких забезпечує його роботу і по-своєму впливає на якість друку. Крім того, обслуговування картриджів всіляко ускладнює виробник, який робить все можливе, щоб заправка картриджа була неможливою. Тому потріскування пластика або дивні маніпуляції, які танкер робить з патроном у вашій присутності, не завжди свідчать про намір остаточно його зламати. Майстер знає, що робить і, зазвичай, компанія надає гарантію на послуги заправки і відновлення картриджів.